19 Aralık 2009 Cumartesi

"Platonik aşkta gerizekalı gibi davranma kılavuzu"

Aynen böyle bir başlık var ekşi'de ama tabii ki benim için böyle başlıklara hiç gerek yok, çünkü elimde denenmiş uygulanmış reçeteli kesin sonuçlu cevaplar var. Ben davrandım, ordan biliyorum.

Öncelikle iyi arkadaşınız olan, arkadaş grubunuzun orta yerinde olan, yani görüşmeyi kesmenizin çok zor olduğu bir adam bulun, sonra o size herkese davrandığı gibi davranırken bunu yanlış anlayın ve sevgilisi gibi davranmaya çalışın. Abartın saçmalayın, yanında, her söylediğini amacınıza hizmet edecek şekilde yorumlayın, içip içip yıkılın, olanı olmayanı millete anlatın. Hatta o kadar abartın ki, adam vaktinde ayrılmış olması sebebiyle ne kadar rahatladığını size anlattığı eski sevgilisine, muhtemelen allahım etrafta bu kızlar varken benim eski sevgilim ne kadar da şahaneymiş hissiyatı yarattığınızdan, daha da hızlı koşarak geri dönsün ve yakın arkadaşınız olduğundan bunu da siz dinleyin tabii. Evlilik planları için fikir verin filan.

Ne denir ki, yaşasın kutsal arkadaşlık bağı.

2 yorum:

  1. Self destruck adlı aşüfte blog yazarının yazını çalmış olduğunu biliyor muydun? http://powderoflove.blogspot.com/search?updated-max=2009-12-15T03:17:00%2B02:00&max-results=7

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim haber verdiğiniz için
    neden böyle bir şey yaparlar anlamıyorum. Sonuçta o benim duygum. Hissedilmedikten sonra ne anlamı var ki ha yazılmış ha yazılmamış. Arkadaş keşke altına bir yerlere alıntı olduğunu belirtip adımı da koysaymış.

    Ben bir uyardım ama dinleyeceğini de sanmam.
    Bunun önlemenin bir yolu var mı ki acaba?

    Tekrar teşekkürler haber verdiğiniz için

    YanıtlaSil