23 Şubat 2010 Salı

imkansız

Ben gidemiyorum bazen
ama ardıma bakmaktan korktuğumdan
kalamıyorum da

Ben bilemiyorum bazen
çok uzağındayım seslerin yine de aklımdan
silemiyorum

Ben sevemiyorum bazen
hak etmekle ilgisi yok, bir nedeni vardır belki ama
bilemiyorum

Ben bitemiyorum bazen
hiçlik var oysa sonunda
ve ne kadar istesem de kaybolup karanlığa
yitemiyorum

Ben susamıyorum bazen
biliyorum manasız
biliyorum yaramaz işe ama
susamıyorum

Ben yoruluyorum bazen
elimden kaçıveriyor ne varsa istediğim
tutamıyorum

5 yorum:

  1. ama ben "ben" olarak kalabiliyorsa o bile yeter her şeye rağmen....

    YanıtlaSil
  2. "Ben bitemiyorum bazen
    hiçlik var oysa sonunda
    ve ne kadar istesem de kaybolup karanlığa
    yitemiyorum"

    çok özgün :)

    YanıtlaSil
  3. beenmaya: "ben" olarak hatta daha da fazlası kalıyorsun sanırım, sonrasında

    bikedigördümsanki: teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben gidemiyorum bazen
    ama ardıma bakmaktan korktuğumdan
    kalamıyorum da..

    bazen susamıyorum
    bezen konuşamıyorum
    istesem de gidemiyorum...
    istesem de kalamıyorum...
    istesem de gel diyemiyorum...
    istesem de git diyemiyorum...


    eline sağlık çok güzel olmuş canım...

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim, senin beğenin hep çok özel, biliyorsun

    YanıtlaSil