19 Mart 2010 Cuma

serzeniş

Sabahtan beri dilime dolandı şarkı, nereden geldiyse aklıma "masumsun sen, bana göre benimse kırk tilkiyle şu beynimde" ve en sevdiğim kısmı geliyor, "ne işim var savaşlarda boyalarla gözlerimde"

Kendimi seviyorum ki ben, şıkır şıkır kolyeler takıp ayna karşısında geziniyorum,
bunalım kadını mıyım, evet bazen çok feci dalabiliyorum kendisine, ama sonra ne oluyor, Madam Despina'ya gidip yine kendisinin şerefine kadeh kaldırıyorum, "yanında bi ince Müzeyyen Abla". Kocaman fotoğraf makinemi gözüme dayayıp kafamda daha büyük bir şapkayla kuşları yemlerle kandırarak fotoğraflarını çekiyorum, gülüyorum, kendi kendime konuşuyorum, sonra yine gülüyorum. Fotoğraf makinem taşıdıkça ağırlaşıyor, ben gittikçe hafifliyorum.

Hava da güzel bugün İstanbul'da hemen atasım var kendimi yollara
bir de şu erguvanlar vaktini beklemeden açsa...

"biraz sev sakinleştir, sevgilinim ben işte
boşver sev sakinleşir, sevgilin serzenişte"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder