23 Ekim 2009 Cuma

Bir ilişkiden sonra yapılmaması gerekenler

Hemen girişin önemli notu: Biliyorum eksisozluk entry'si gibi oluyor ama ne yapayım. Yazar değilsem de sürekli okuyucuyum, başlıkları alt alta da okuyorum, etkileniyor insan bir kere. Evet evet yazar olamadım (denemedim de yalan yok) ezikliğimden geldim buraya yazıyorum. Kıskanıyorum bi daha yazıyorum. Neyse hadi şimdi konuya giriyorum

İlişkiden sonra şunları yapmayın efem:

1) Ağlamayın. Ağlayın da gidip adama ağlamayın. Eşinize dostunuza tanıdığınız tanımadığınız herkese ortak arkadaşlarınıza nitekim yılınca veya bu azı geçince ağladığınıza pişman olacağınız kişilere gidip de ağlamayın. En yakın dostunuza ağlayın. Onun yanında salya sümüğe karışın, yıkılın devrilin. Bu kişilerin sayısı iki de olabilir. 3 olması sizin tercihinizdir ama abartmayın. Yok yok ağlamayı abartın da, sayıyı abartmayın

2) Aramayın. Sarhoş olup aramayın, evde ona dair bir eşya bulup aramayın. Evde ona dair bir eşya bulamamanın üzüntüsüyle de aramayın. Yanlışlıkla aramayın. Birilerinin gazına gelip hiç ramayın (ilk maddeye dönüyoruz, sizi gaza getirecek eşin dostun yanında ağlamayın. "dost" kelimesi burada öylesine kullanılmıştır)

3) Eskide kalmış sevgilinizin yeni sevgilileri eski sevgilileri üzerine bir araştırmaya gitmeyin. Daha çok ağlatmak dışında hiçbir işe yaramaz. Hani sinirlenip intikam duygularıyla yanıp tutuşursunuz sadece daha fazla elinizde patlamasına sebep olur. Başka da bir işe yaramaz

4) Bu söyleyeceğim şey çok zor biliyorum ama lütfen eski sevgilinizin bildiğinizi şifrelerini kullanarak maillerini, face hesabını filan didiklemeyin. Aslında bunu birlikteyken de yapmamanız gerekir ama velev ki bir şekil bir şifresine ulaştınız da bütün şifreleri birbiriyle aynı olduğundan yavrucağız farkında olmadan kendisini avcunuzun içine bırakıverdi. Bunu kullanmayın. Bir işe yaramaz bak yemin ediyorum. (Bu madde 3. madde ile de bağlantılıdır)

5) Kapısına dayanmayın. Yok artık diyeceksiniz de yapan arkadaşlar var. Hayır ben yaptım oradan biliyorum. Kötü oluyor. Yine de telefonda gereksiz muhabbetlerden iyidir. Ama onu da yapmayın bunu da yapmayın. Kesin koparın atın. Unutun demiyorum, aklınızdan çıkarmak durumunda değilsiniz sadece varlığını hayatınızdan çıkarın

6) Numarasını ezberleyip telefonunuzdan silme yaşını geçtiğinizi umuyorum. Zaten henüz geçmemişseniz bu yorumların getirdiği ciddiyette bir ilişki değildir sizinki, derhal yeni birine yönelebilirsiniz o halde

7) Telefonu ezberleyip silme taktiği için yaşı ileri olacak arkadaşlar için geliyor: Yeni birine saldırmayın. Çivi çiviyi sökmez. Sadece büyük çivi küçük çiviyi söker. Yepyeni bir ayrılık acısı sırasında hiç bir yeni çivi, sizi bu hale getirmiş eski çividen daha büyük olamaz. Boy olarak söylemiyorum, işlev olarak söylüyorum. Daha yakışıklıksı gelse, daha harikası gelse hatta en harikası gelse yani nasıl denir Brad Pitt gelse kesin kulp takacak birşey bulacaksınız çünkü "O" kesinikle daha muhteşemdir. Onun için azıcık bekleyin sabır.

8) Bu çok önemli: Face'den msn'den maillerinizden herşeyinizden silin kendisini. Silin. Buralarda karşılaşmak hiçbi işinize yaramayacak. Gerçekten gereksiz. Susun

9) Öyle aman canım ben takılmama haydi hoppaaa eller havaya havalrına girmeyin, fark edilmediğiniz sanıyorsunu ama işin aslı dışarıdan kedinlikle ve de çok ciddi olarak farkediliyor. Bu yoldan daha önce geçmiş olanların sözüne inanın

10) Onu cezalandırmaya çalışmayın, kendinizi de cezalandırmaya çalışmayın. Bu konuda suçlar vardır, inanırım ama ceza yoktur. Cezasız kalır suçlar. Uğradığınız haksızlığın ne kadar büyük olduğu önemli değildir. Ceza yoktur, o kadar

11) Yaşadığınız daha önce yaptığınız yaşadığınız şeyler için bir ceza değil, kendinizi suçlamayı bırakın.

10) En önemli madde bu, sayığım şekilsel şeylerde ve diğer her şeyden önemli. Önce siz. Bunu unutmayın. Biliyorum çok soyut, biliyorum şu an size yardımcı olmuyor, hiç kimseye hiçbir zaman yardımcı olmaz biliyorum ama hayatı sevmekle başlar herşey bunu unutmayın. Unutmamak için kendi kendinie tekrar edin. Bi daha tekrar edin. Hayat sevmeyen başkasını nasıl sever ki? Mantıklı bir cevap arayın bu soruya, dediğime geleceksiniz

11) Kendinize zaman verin. Elinizde ondan bol bol var. Evet biliyorum geceleri uyuyamadığınız için daha da uzuyor zaten kendisinden elinizde. Bu sizin zamanınınız. Onu düşünmekle geçirmek istiyorsanız buyrun düşünün, kendinize ayırmak istiyorsanız onu yapın. Size ait bu şey, en çok size ait olan hatta.


Düşün. Düşebileceğiniz yer kadar düşün. Ve düştüğünüz yerde kalın. Kalkmaya zorlamayın, sakın yapmayın bunu. Sizin zamanınınız bekleyin. O kadr uzun kalın ki düştüğünüz yerde, ayağa kalktığınız andan itibaren hiç sendelemeden yürüyün. Sendeleyecekseniz kalkmayın. Bekleyin, dinlenin, daha fazla dinlenecek yeriniz kalmadığında kalkın ve emin adımlarla ve sadece ileri bakarak yürüyün. Nasılsa geriye bakacak zaman da gelecek ama geriye sadece dersler çıkarmak için bakacak olgunluğa dinginliğe gelene kadar dönüp de bakmayın.

Zamanının bekleyin
her şeyin zamanını bekleyin
dinmesinin
geçmesinin
başkalarının
hayatın
ve en önemlisi kendinizin

İnanın bana o zaman gelecek. En ihtişamlı haliyle gelecek.

gerçekten öyle

4 yorum:

  1. 7ye kadar hepsini yapmışım gerisini okuyamadım

    YanıtlaSil
  2. Ben de tamamını yaptım, kendimden biliyorum zaten :)

    YanıtlaSil
  3. insan bunlarin yapilmamasi gerektigini bile bile, yinede uygulamiyor... neden?

    YanıtlaSil
  4. Sanırım elden başka türlüsü gelmediğinden
    öyle olmalı

    YanıtlaSil